jueves, 3 de julio de 2008

10 de julio Barcelona Harley Days

Muuuy buenas,

el próximo jueves 10 de julio a las 18:00 seremos los encargados de abrir los conciertos de la Barcelona Harley Days. Fiesta de los fans de las Harley Davidson que se celebra del 10 al 13 de julio en la zona de Fira Barcelona (Pça. Espanya- Barcelona). El concierto será en un enoooorme escenario en la Pça. de l'Univers (subiendo por av. Maria Cristina a la izquierda antes de llegar a las escaleras mecánicas, más señas... imposible). Será un buen momento para vernos en acción ya que es un fiestorro gratuito en el que además de motos espectaculares habrá muchas otras actividades.
Pues ya sabes:
jueves 10 de julio en Fira Barcelna (Pça. Espanya) a las 18.00 conciertazo Plebeya.
saludos muchos

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola! us desitjo lo millor per aquest concert, que crec que pot ser molt important.
No us imagineu el greu que em sap no poder venir, amb el que m'agrada i a sobre amb "l'ambientazo" que hi haurà....quina ràbia que sigui en horari laborable! Espero que us poguin filmar o fer fotos per poder-ho veure. En fi moooooooolta sort per aquesta tarda i a disfrutar!!!
Marta

Anónimo dijo...

Tranquila, Marta, que ho gravarem en video (ni que sigui deixant la càmera al mateix escenari) i farem fotos, tot i que segur que no seran tan bones com les teves !
Joan

Anónimo dijo...

tius sok el melenas de ACDC de ahir i el colega de Deep Purple, nomes diros que vau estar molt be! en el concert, highway star, queen... i molt ben tocadas i cantades!

enhorabona ens veiem si hi ha sort el 19 a glories
Salut i que sea rock!

Anónimo dijo...

Moltes gràcies!

A veure si ens veiem el dia 19. Us agradarà segur!
Dia rodó: passegeu, feu algunes compres (o no) i veniu al concert. Què més es pot demanar? je, je.

Serà Rock segur!

Sito